120 cm :O

i dag tävlade jag power på 120 cm!!! gick bra :) rev sista hindret så blev 4:de plaserad :D
jag skulle tävlat Ragge på 70 cm, men det blev inte av p.g.a tidsbrist :( skulle även tävlat chassi i LC:1 dressyr men hon var riktigt halt... prutt. (tänk på att detta är låtasas hästar!! skulle inte hunnit tävla 3 hästar på  samma dag om det hade varit på riktigt ;) )

det är två st personer som har den här bloggen och vi vill inte nämna våra namn, så jag tänkte att vi skulle hitta på namn :) jag kan heta Clas och den andra som har den här bloggen kan heta Arne. detta har jag bestämt nu :D

imon blir det till att tävla Lillipop i MsV dresyr :D önska mig lycka till ;)

men Mina (Clas) privat hästar är:

Power
Lollipop
Q
Ragge
Lakrits
Sammy
Roxie



Arnes  privathästar är alltså:

Classic
Sweety
Dissan
Frukt
Dash
Dot



mer info står i det förra inlägget :)
hej hopp gummi snopp :D

//Clas

2010-12-28 | 19:52:22 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback