Dagen :)

Idag hoppade jag Fly. Hon var jätefin och jag red henne lång och låg. Vi tränade på att komma långt ifrån och nära hindret och ändå hoppa och rida i balans. Det gick bra och jag anmälde henne nyss till hennes första "riktiga" tävling. Hon har ju bara hoppat clearounder än så länge. Så det ska bli jätteroligt!! Jag avslutade ridpasset med en liten evighetsbana och körde den några varv. Hon var super!
Fly hade
Svart träns med rosa padding
Äggbett tredelat, apple mouth
Hoppsadel
Sadelgjord med magplatta
Mörkblått schbrak
Svarta benskydd, fram + bak
Jag hade
Hjälm, strumpor, väst och stövlar :)
Mörkblått linne
Grå ridbyxor
Vita handskar

2011-08-15 | 14:19:23 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback