en ny sak!

ja, jag hade tänkat att jag kommer ut se en veckans blogg här på Soreca!
det kommer komma varje måndag, men jag börjar redan idag!
veckans blogg kommer gå på det stallet/ bloggen som har varit mest aktivt här på Soreca, och det menas med att man komenterar mycket, mailar mycket eller helt enkelt köper hästar/ säljer dom till oss.

så veckans blogg blir helt klart.......




http://www.holmenstuteri.n.nu/


hon är grymt snäll och föder upp kanon hästar med stor personlighet!
R har ju tillexempel lånat (ev. byte) Pix av henne! har dock inte suttit på den hästen, men såg idag vilken FIN och UNDERBAR häst det måste vara!
asså guud! inte kännt henne så länge, men första intrycket är att hon är en grym tjej som är riktigt duktig på hästar och vet vad hon sysslar med.

Hoppas du stannar kvar länge till!!!!!
---------------------------------------------------------

ja! vill ni också bli veckans blogg så var aktiv bara! inte speciellt svårt.
så nästa veckans blogg blir alltså på måndag igen!

ses snaaaart ;)

//S




2011-08-18 | 22:06:32 | | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Dimsdale

Jag håller med er totalt! Holmens Stuteri är så himla bra stall och ägaren helt fantastisk!!

2011-08-18 // 22:44:39
» J

Detsamma!! :D

2011-08-18 // 23:05:28
» //I

ja det är ett jätte bra stall/blogg.

//I

2011-08-19 // 08:04:43
» Maddjo

Vad roligt! :D

2011-08-19 // 13:16:49
» Holmens Stuteri

Ojsan! Tack så hemskt mycket!! Ni på Soreca är helt fantastiska, och alla andra som stöttar mitt stuteri! Kramar till er!



Jag blir jätte glad när ni är så snälla! :))

Kramar//Holmen

2011-08-20 // 12:40:27
» //R

jag ska också vara med och hålla med! holmen stuteriet är BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!

//R

2011-08-22 // 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback