???

asså shheeeeeeettt vad jag e kissnödig!! men jag måste skriva ett litet inlägg bara snabbt ;)
allt för er kära blogg läsare.
---------------------------------------
vill bara på peka att vi har ca 34 besökare varje dag, men inte alla komenterar mycket...??
vill inte vara dum men, kan ni inte lägga ner 2 min av erat liv och komentera ännu mer?

och vill bara säga till www.holmenstuteri.n.nu att om du vill ha lolli så MAILA om det! det gäller alla som vill ha en häst här ifrån! det blir så jobbigt annars!

och till http://hjerpestall.blogg.se/ så har jag fortfarande inte fått mailet du skickade :(

--------------------------------------
 än så länge har jag bara hoppat med Hip Hop idag.
och gick jätte fint men krånglade lite när vi kom mot en ganska hög kombination, men hon lugnade sig efter ett tag :)
ska ju longera Q och rida ut på Power idag med :) ska skriva hur det gick sen i ett annat inlägg :)
men nu håller jag på att kissa på mig så nu får det vara färdig skrivet för nu!

//S

2011-08-16 | 14:58:21 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hjerpe Stall

Hej :)

Kan du skicka ett mejl till mig istället?

Verkar som om jag kan svara på mejl men inte skicka :S

så skulle vara super snällt om du vill skicka ett mejl till mig :D

[email protected]

/Hjerpe Stall

2011-08-16 // 19:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback