Hopppas hoppas!

Hejsan, hoppas verkligen att allt går bra med Dissan. ;(
Idag ledde jag över hästarna till grannstallet som min kompis äger. Vi tränade tillsammans med hopplaget: Altana - A(Min kompis) Fly- Jag(J), Silver white "Silver"- Martina, Fatima- Marie, Samira- Alice. Vi bildade ett hopplag tillsammans innan sommaren och vi har tränat en del! Vi började med att hoppa ett ganska så lågt hinder på ett 8-volt. Det gick bra fast hästarna ville gärna ta genvägar till hindret och då kom dem snett på hindret. Men sedan gick det bättre. Sedan hoppade vi en studs och det gick också bra! Vi satte upp tre hinder ganska tätt och gjorde dem till en liten bana! Det gick också bra och sedan fick hästarna gå i skrittmaskinen. Sedan red jag Happy. Han var ganska så pigg idag och bockade en del när vi galopperade men annars gick det bra! Vi gjorde samma sak som igår med skritten, traven och galoppen. Happy verkade inte ha sträckt sig från igår så det var skönt! Sedan red jag Micka och jag red bara som vanligt i skritt, trav och galopp utan att bli longerad. Hon var jättefin och sänkte huvudet och arbetade med ryggen :) så det var bra!
Sedan gick vi in och letade häst åt A för hennes häst har skadat sig och ska antagligen åka till himlen eftersom att hon bara lider ;( Vi hittade fina hästar hon gillade mest Filip (från Holmen) men jag vet inte om det blir något. Men sedan gjorde i alla fall A en hemsida: http://langedalsridklubb.n.nu kolla gärna in! :D

2011-08-28 | 18:12:52 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Maddjo( J )

Värkar va en bra sida! (Den nya)

2011-08-28 // 21:37:42
» J

Vad bra! :D

2011-08-28 // 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback