Lilla Sweetie...

Hejsan alla!
Nu får ni dras med mig i ca en vecka. S är nämligen bortrest. :(
Men nu ska ni få en massa inlägg av mig! Jag tänkte fixa en till liten film, så de ska ni få...imon kanske?? Eller i över morgon. Bra va? Jag måste bara komma på hur man lägger in en på bloggen, S är bra på sånt, R...inte lika bra. :S
I alla fall, nu ska ni få höra om min dag. Jag tog ut min sötis, lilla Sweetie. Och jag red lite dressyr på henne i padocken. Heheh, på ett schabrak, utan sadel. För de var så sjukt varmt. (28°!)
I alla fall, hon var super duktig, nu ska ni få se dagens outfit:
Sweetie (Eller Sweet Dreams som hon heter) Hade...
Svart ponny träns m. rosa fodring
Rosa schabrak
Rosa lindor ( på frambenen )
Svart mag gjord ( som satt där sadelgjorden ska sitta )
Och JAG hade..
Svarta rid byxor
En rosa t-shirt
Rosa rid handskar
Svarta gympa skor
Svart ridhjälm
Hehe, ja, jag gillar att matcha. Och jag orkade verkligen inte ta på mig rid stövlar idag, så de fick bli gympa skor. De var nog de jag ville ha sagt. Och sluta INTE kommentera, ni gör min dag! <3
/ R

2011-08-01 | 20:48:56 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» A

Snygg Outfit till både dig och lillan :) om du undrar vf min blogg inte funkar så är det för att den gick bort bara men ska göra en till som heter http://zorbas.blogg.se :)

2011-08-03 // 10:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback