Lite om ditt och datt...

Tja tja alla!
Ja, som ni säkert har märkt, så skriver jag i stort sätt bara om hur min dag har varit, vilket t.o.m JAG har tröttnat på. Men vad ska jag skriva om. De finns inte så mycket annat. Så, jag tänkte göra såhär. Jag har sett och hört att många skriver/säger  saker som "Soreca, ni är störst." osv. Så, jag tänkte ha en liten "vad ska jag skriva om - frågestund sak" om ni förstår vad jag menar. Ni, ska kommentera det här inlägget. Och ge mig tips på vad jag ska skriva om. Och snälla, INGA FLER OUTFITS! Jag håller redan på med ca 10000000 sådana. Nej, ni ska komma på något nytt, något som ni verkligen vill läsa om. Och, de är inte de bästa. Nej, för den som jag tycker kommer med de bästa förslaget, får ett PRIS! Just det! Och, jag har inte bestämt vad priset ska vara enu, men. Om jag känner att jag kan lita på er, så KANSKE, MÖJLIGTVIS ni kan få GÄST BLOGGA på SORECA!
Vad säger ni om de?!
Jag skulle verkligen uppskatta om ni gav mig lite tips här, har känt mig osynlig, inklämd mellan S och J på sistone.
Så, jag litar på er nu trogna läsare.
/ R

2011-08-19 | 15:43:32 | | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» //I

vad era medryttar ponny/hästar heter.jag älskar eran blogg och kan du skriva vilka bloggar du gillar och läser.

//I

2011-08-19 // 16:17:08
» Anonym

Hej R! Så ska du inte känna dig! Här är iaf lite tips :)

Hästarnas farföräldrar och sådant?

Lägga ut lektioner?

Ge tips till de som är nybörjare?

Rita hoppbanor i paint och lägg ut? (tycker jag är ALLTID lika kul! :D)

Gör en film hur en lektion kan vara? :)

Rita/kopiera från google maskeradkläder till hästarna och sig själva! :)



Det var iaf lite tips :) Vad tycker ni??

2011-08-19 // 16:57:09
» marina

Gör en film på hur man tar hand om lufthästar och i filmen kan du visa dina hagar och dit stall och din padok,ridvägarna där du brukar rida.

2011-08-19 // 17:49:59
» Holmens Stuteri

Det är roligt med hoppbanor som är ritade i paint.

Du kan lägga ut olika tips, eller veckans. Alltså Veckans hästras, eller Veckans Stall, eller Veckans flopp (när träningarna blir lite tokiga) x').

Ja du kan ju också lägga ut film när du tränar (älskar filmerna)! Det finns massor utav saker att skriva, tex en riddagbok (fast det kanske var det du tröttnat på så strunta i det förslaget).. Kommer faktist inte på något mer :)

2011-08-20 // 13:01:19
» I

du kan gör dressyr program på paint också kan du ju visa upp dina rosetter du har vunnit med lufthästarna. jag tycker du är jätte bra på att blogga. forsätt blogga och gör många inlägg.

kram I

2011-08-20 // 16:16:08
» Maddjo

Olika tävlingar mm?

2011-08-20 // 17:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback