pffft

asså, denna dagen har gått så sjuuuukt långsamt! känns som jag vaknade för 14 timmar sen -.-
och nu vill  jag ha MASSA mail bara för att jag är uttråkad!
och om ni ville ha lolli på foder så MAILA om det för det är så svårt att svara i komentarer :)

längtar tills på onsdag och torsdag!
synd att jag typ inte känner er blogg läsare på riktigt för annars hade jag klart bokat upp med er.
men har ni några bra förslag på låtar?? eller nåt annat kul man kan hitta på?
MAILA NU DÅÅÅÅÅ!

skriver om dagen sen!
//S


2011-08-15 | 11:00:30 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hjerpe Stall

Hej!

Jag har mejlat dig ang Lolli, har du ine fått mejlet?

2011-08-15 // 21:17:29
» S

nej tyvärr har jag inte fårr ditt mail, så maila IGEN bara! :D

//S

2011-08-15 // 22:44:07
» Hjerpe Stall

skickat nu igen :D få se om de kom fram den är gången.



/Hjerpe Stall

2011-08-16 // 00:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback