Nya täcken mm

Hej hej alla!
Jo, idag. Så hann jag inte med så mycket. Classic fick vara i hagen extra mycket idag. Då jag inte hann rida henne. Sweetie fick också stå idag.Tyvärr. Men Pix, henne red jag. Hon fick ett dressyr pass. Mycket samlingar och öppna/sluta. De gick verkligen jätte bra! Så henne red jag i ca en timme. Och så lilla prinsen ja. Dissan. Honom gick jag ut på en promenad med. Lite ute på slingan fick han gå. I grimma och grimmskaft. Han är så söt den lilla killen. Men, i alla fall. Jag har varit ute och köpt en MASSA nya saker till hästarna. Mest täcken, men även lite andra saker. Alla förutom Pix hade lite täcken från förra året. Men de behövde lite nya. Pix däremot behövde allt! Så, nu ska ni få se.
OBS! - Jag har s.k "färger" till alla hästar, skriver dem vid hästens namn t.ex - bla bla - Blå o lila
Sweetie - Rosa och Lila
Lila schabrak
Rosa schabrak
Rosa huva
Rosa regntäcke
Lila fleece täcke
Dissan - Röd och Grön
Rött schabrak
Randig grimma
Grönt regntäcke
grönt vinter täcke
Rött fleece täcke
Classic - Marin - svart
Randigt fleece täcke
Blått vinter täcke (m.hals)
Blått stall täcke
Blåa benskydd (fram)
Pix - Ljus blå - Vit
Vita benskydd
Vitt fleece täcke
Vitt rid täcke
Rutigt vinter täcke
Ljusblått fleece täcke
Rutigt stalltäcke
Ljusblått ridtäcke
Blått schabrak
Vitt träns
Vitt schabrak och huva
Så, nu fick ni se en liten DEL av min shopping runda. Vad tycks?
Natti natt!
/ R

2011-08-24 | 21:17:34 | Outfits | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Maddjo

Snyggt var hittade du Pix vita träns?

2011-08-24 // 21:40:41
» Dimsdale

Älskar det vita tränset! :)Och alla grejjer med Lena Furbergs teckningar på är så himla söta och fina! :)

2011-08-25 // 07:54:27
» R

Jag eller hur!? Älskar lena furberg saker. Så gulliga !!! Tränset? Sökte på "vitt träns" på google. :) Nu är NÄSTAN allt köpt, ni ska få se lite till snart :)

/R

2011-08-25 // 19:39:02
» //Stella<3

as snyggt träns!!! typ käääär<33 förrästen jätte fin blogg!!

2011-08-26 // 08:29:38
» helen

hej! vart hittade du den där rosa huvan? suuuper söt! :)

2011-11-10 // 11:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback