R!!

Hejsan! Jag kan ju inte precis skicka mail till mig själv....? Haha i alla fall så skriver jag här istället :)
Jag skulle gärna vilja ha Dissan ett tag och R någon av mina hästar... Vill du det? Tyckte att det verkade kul!! :D Hur låter det??
Kraam!

2011-08-16 | 17:31:11 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» R

Haha, ja du J.

Jag har inte fått någon som skulle vilja testa Dissan, den lilla bus-ponnyn. Men jag har dock hittat en tjej som vill sälja sin häst, mot byte osv. Men men, Dissan är inte inblandad i de dock. Ja, du får gärna testa honom. Men eftersom att jag kommer att få hit en häst på onsdag, som jag ska testa, så behöver jag inte någon av dina hästar, om de e ok?

/ R

2011-08-16 // 17:39:32
» J

Eftersom att jag ska få hem Micka snart så får jag då 3 hästar att sköta och det gjorde jag ju förut... men nu får jag ju 2 nya hästar då och det hinner inte jag med... Om du inte vill ha 2 nya hästar att prova så kan vi ju byta någon annan dag så blir det inte lika mycket nya hästar samtidigt. Är det okej? :) <3

kraam

2011-08-16 // 17:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback