Red Hot Chilli *Såld*

Hej, nu är de så, att jag har pratat lite med en tjej, hon har holmenstuteri.n.nu
Jag tror att jag ska köpa, eller i alla fall prova en av hennes hästar. Så, hon undrade om vi hade några hästar till salu här på Soreca. Och de har vi (Såklart!). Men, jag har som alla vet Red hot chilli. Och NEJ, hon är inte till salu till vem som helst, så snälla, mejla inte om de. Nej, om någon ska köpa henne, så ska Holmenstuteri.n.nu få göra det! Men, nu ska ni få se lite mer detaljerad info om henne.
---------------------------------------------------------------
Namn: Red Hot Chilli (Chilli)
Kön: Sto
Ålder: ca 3 år
Färg: Avblekbar skimmel
E: Sq:s shining star    U: Classic Electra
Just Nu liten d-ponny, blir stor d-ponny
Chilli är kanske inte så gammal, men hon kan redan grunderna och lite till. Extremt lättlärd ponny med hjärtat på rätt ställe. Gör allt för sin ryttare. Jätte bra i dressyren en så länge, har dock bara hoppat ca 50 cm på henne en så länge. Men kan gå lång även inom hoppning. Snäll att både sköta om och rida, kan bli lite spänd och nervös ute, om hon inte har en stadig häst med sig. Men även de kan gå att träna bort.
Så, Holmenstuteri.n.nu
Nu har du fått lite info om henne, vad tycker du? Vi har såklart en massa fler hästar såklart. Men de ligger redan ute på bloggen.
/ R

2011-08-15 | 12:13:53 | Hästar/ ponnys till salu! | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback