Regn, Regn och mera Regn..

Ja, i går kväll bestämde jag mig för att jag och Chilli skulle  ta en mycket tidig morgon tur. Men så nu i morse när jag gick upp, så spö regnade de! Herre gud vad de regnade! De bara öste ner. Men, jag bestämde mig för att rida ändå. Med lite regn kläder så överlever alla! Så ni ska få se vad jag packade på mig och Chilli!
Svart allround sadel
Träns m. grön fodring
Svart brösta
Grönt schabrak
gröna stig byglar
Och så något som verkligen behövdes! Grönt regn täcke som jag slängde över sadeln.
Och så jag..
gråa ridbyxor
Grön regn jacka
Svart ridhjälm
Och eftersom att de var så blött, så skippade jag mina tretorn stövlar, så de fick bli gummistövlar!
/ R

2011-08-07 | 10:09:34 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback