Rock ´n roll in the house! *SÅLD*

UPPDATERING: Rocky är såld och finns numera hos Holmenstuteri.n.nu
Hej hej!
Tusen tack S :´) Värmer att höra. Nej, jag tror inte heller att Dissan kommer att ge upp, hoppas jag i alla fall. Men, nog med de tråkiga. Jag såg att du hade fixat en tävling, gud vad kul!
Och just de, jag hade en fråga till er läsare:
De är så, att jag snart får hem Rocky, honom kommer ni väl ihåg? Shettis hingsten, jag lånade ut över sommaren. Men nu ska han hem igen. Och jag måste få sålt honom! Jag funderade ju på om jag skulle köpa welsh cob hingsten, tveksamt är de. Men de är ENU MERA tveksamt att jag köper honom om jag inte får sålt Rocky.
Så snälla, är ni eller vet ni någon som är intresserad av honom?! Mejla till: [email protected]
Men, nu ska få lite info om Rocky:
Namn: Rock ´n Roll (Rocky)
Kön: Hingst (kan kastreras)
Färg: Svart skäck
Ras: Shettlandsponny
Ålder: 3
E: Silver dreams
U: Sweet Dreams
Jätte snäll mini hingst med ett hjärta av guld. Trotts sin unga ålder, är han mycket riden och lättlärd. Hopp talang. Kan bli en bra travare, dock ej inkörd. Busig liten kille som älskar att leka, kan mycket väl bli en bra barn ponny, eller en tävlings ponny.
Tycks? Intresserad? MÅSTE BORT!
/R

2011-08-28 | 19:22:44 | Hästar/ ponnys till salu! | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Maddjo( J )

Trodde han var såld? Iaf intresserad!

2011-08-28 // 19:52:49
» marina

hej jag vill köpa han.Vi kan ju prata på mejl.

2011-08-29 // 17:38:13
» marina

Hej jag har mejlat

2011-08-29 // 17:41:09
» Whitebrook

Jag har mejlat

2011-08-29 // 19:52:30
» stalltinkerbell

Hej!

Har mejlat men datorn säger att de mejlen inte kommer fram, därför skriver jag här. Är han fortfarande tillsalu?

2011-08-29 // 20:06:28
» Holmens Stuteri

Hejsan! Jag är intresserad av honom :)

Ställer mig gärna i "kö" eftersom jag ser att det var många som ville det. Men hör gärna av dig på mejl ;) Jag skulle mejlat om det inte varit så många som hört av sig. Då hade det varit större chans att få köpa honom ;) <3

2011-08-29 // 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback