Roligt roligt!

Hejsan! Idag fick Micka 2 ridpass! :) Eller ridpass och ridpass xD
På  morgonen så gjorde vi samma sak som igår i en havtimme. Longerade lite, skritta  trava, svänga bromsa, skänkla o.s.v. Det gick super och sedan fick hon gå ut i hagen. Sedan på eftermiddagen så satte vi upp lite hinder och så tog vi ut Fly och Micka. Sedan löshoppade vi dem!! :D Det var jätteroligt och gick bra. Micka var lite tveksam till en början men hon lärde sig  snabbt och tyckte att det var roligt!! :D
Vi hoppade inte så högt men Micka verkar duktig på att hoppa. Inte världens bästa hoppstil men hon gör  så gott hon kan och man kan dessutom träna en häst till att få  en fin hoppstil! Allt gick bra och sedan släppte vi ut Fly och Micka tillsammans i en hage. Man hade kunnat tro att dem hade gått tillsammans hela livet för dem var inte sura eller nåt och var som bästa vänner direkt!! :D Det var bra för ingen häst vill ju stå ensam och både Fly och Micka står ensamma i sina hagar så då fick dem gå tillsammans och det gick jättebra!! :D

2011-08-18 | 22:36:33 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Dimsdale

Hej J! ÄNTLIGEN fattade datorn det jag ville så nu kan jag kommentera, ha ha!



Jag ville bara skriva att det är alltid kul när hästarna kan gå i samma hage! Och ännu bättre när de blir så bra kompisar! Och jag tycker att du värkar jättebra ed unghästar, så Happy Land passar perfekt :) Kram Dimsdale

2011-08-18 // 23:07:11
» //I

gud vad roligt att dom kunde gå i samma hage.

//I

2011-08-19 // 08:12:35
» Maddjo

Roligt! :D Har ni på Soreca nån häst till salu?

2011-08-20 // 17:51:51
» J

Dimsdale: Hahha!! xD Det var ju bra! Ja jag tycker också att det är bra när hästarna kan gå i samma hage :) Dem är ju flockdjur o.s.v.



I: Ja det tycker jag med! :D



Maddjo: Nja, det kan du ju kolla med S och R också men det pågår ju budgivning på Rodrigo(som antagligen snart är såld) och Mancho. Men Nocky är kvar och till salu! :D Läs om honom i inlägget "RIDSKOLEHÄSTAR till salu"

Kram!! :D

2011-08-21 // 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback