Shopping!! :D

Hejsan! Eftersom att jag har köpt Happyland så har jag ju nästan inga saker så jag shoppade lite :) Och, eftersom att det har regnat så mycket så var jag tvungen att köpa lite täcken. Jag köpte dem också varsin remontgrimma(som är bäst att ha till unghästar eftersom att dem fortfarande växer i munnen.) och bett. Och eftersom att jag bara lånade det stigbettet som jag har till Happyland så köpte jag ett eget stigbett till honom. Han måste lära sig att bli ledd normalt. Han har faktiskt varit väldigt lätt att ha hand om. Även om han alltid(!!) bråkar i början så ger han upp sedan och lyssnar. :D Dem fick också varsin grimma som matchar täcket :)
-----------Mickelina-----------------

Japp, här är Micka då! :D
Rosa regntäcke täcke! Jättegulligt och det passar henne jättebra! :D
Rosa grimma. Matchar täcker jättebra enligt mig :D
Svart remontgrimma
Bridongbett
-------------------Happyland-----------------------

Bild på Happy! :D
"Salladsgrönt" regntäcke. Finfint! :D
Matchande grimma :)
Svart remontgrimma
2-delat tränsbett
Stigbett utan rem. (Jag hade rem + stigbett i fel storlek så rem behövde jag inte köpa. Men stigbettet gör ju ingen nytta om det är alldeles för litet...)
"Salladsgröna" benskydd...
och även bak. :)
Grönt allroundschabrak. Det fanns inget "salladsgrönt" xD

2011-08-26 | 18:26:11 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Dimsdale

Snygga saker! :D Men Happy är fux :)

2011-08-27 // 19:07:12
» J

Dimsdale: Jaha! :D Asså jag glömde spara den bilden du hade så jag tog en egen bild och trodde att han var typ brun men jag hade fel <3 :)

2011-08-27 // 22:38:04
» Jeanette

Vart har du köpt det fina ceriseregntäcket? Hade passat super på vår ponny :-)

2014-09-24 // 08:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback