Svar på komentar! :)

Anonym om Tack!:
du ville veta mer om Misty.
hon är inte in riden.mycket att jobba med.Jag fick hon litte inan sommaren kom.Så hon har bara varit i sommarhagen med dom andra hästarna jag har.
ras-okend
hon är en c ponny.
kön-sto
vad vill du ge för hon.
år-3
hon är en snäll och lugn ponny med ett hjärta av guld.


marina om Tack!:
va jag skrev ju mit namn.det är jag som har skrivit det om Misty.såg nu att namnet inte har kommit med


marina
om Tack!:
glömde en sak.Misty är brun och vit med brun man och svans.har mest brunt på kropen men har vit också

Hej Marina. Tyvärr tog det så lång tid innan du svarade så jag har nu bestämt mig för att hyra ponnypennys unghäst Mickelina. Annars lät din häst jättetrevlig men jag orkar inte med 2 unghästar. Tack ändå!! Hon verkar ju vara en fin häst så hon blir nog inte så svår att sälja. Annars kan du ju skicka henne på "rida-in-kurs" så kan du ha henne själv sedan.
Kraam!


2011-08-16 | 17:21:17 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» marina

hur skikar man dom på inridnings kors.

2011-08-16 // 19:02:22
» J

Haha, jag till exemepel tänkte starta upp en verksamhet där man får "skicka" sin unghäst till mig och så rider jag in den och lämnar tillbaka den. Du kan ju låtsas att du skickar henne någonstans<3 eller så får du vänta på att jag ska fundera över det o.s.v...

Asså ifall jag ska starta en sån verksamhet asså :)

2011-08-16 // 20:23:07
» marina

ok.tack

2011-08-16 // 20:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback