Unghästar!

Hejsan! Jag ville bara säga att Marika, sa att hon hade 2 unghästar som jag skulle hjälpa till att rida in. Jag skulle vilja att du komenterade detta och sa vilken av hästarna du skulle vilja kom till mig först. Jag har bara 1 plats kvar så en av hästarna får komma senare när någon av dem är klara. Hur mycket är dem ridna? Är dem sadel och tränsvana eller är dem bara grimvana?
Sedan sa Ponnypenny att hon hade en häst som hon behöver hjälp med så med andra ord har jag 2 hästar som står i kö för att bli inridna.
Ponnypenny: När vill du ha tillbaka Micka? Det går fortare för mig att kunna rida in din andra häst om jag kan sälja/skicka tillbaka någon och Micka är den som är mest klar. Fast jag fortsätter gärna jobba med henne så det är bara vad du vill!! :D

2011-08-26 | 15:07:04 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ponnypenny

Va? Har jag sagt de? jaja det kanske jag harXD Men du får ha henne till du tycker att hon är lixom "färdig" eller vad man ska säga. Altså kanske lite mer träning men snart kanske hon är klar;)

//E

2011-08-26 // 19:11:52
» J

Haha, asså du frågade ju i en komentar om ifall jag hade tid att ta hand om di 2 åring för att du inte hade tid typ <3 :D

Okej, men du får säga till när du tycker att hon är färdig :D Hon har ju kommit långt så jag kanske kan börja hoppa henne lite mer och rida ut mer, galopper själv och svänga i galoppen och allt sånt :)

Kram J

2011-08-26 // 21:36:14
» Stallchiquita

Det var jag som sa det om en unghäst :)

2011-08-27 // 09:59:32
» J

Mia: Haha ja jag vet! Är det okej att du står i kö? Jag ska få hem Marikas häst när hon kontaktar mig och sedan ska Micka hem snart<3 Då kommer Marikas andra häst (om hon kantaktar mig) och sedan när jag blir av med nästa häst så kan jag hjälpa dig med din! Vill du att jag ska rida in den eller sa jag köpa hästen och sälja den vidare sen? :)

2011-08-27 // 10:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback