VAD HÄNDE???

ja?? vad hände med statestiken helt plötsligt?? tappat 20 läsare?? herre gud!
kom igen! komentera mera nu då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vill DU inte bli veckans blogg nästa måndag?
jaha, men så sätt fart och komentera!!!!
---------------------
HAHA XD hej på er alla!
igår var jag ju med J och R :) vi hade super kul!
jag och J låg på golvet och tittade på onsynliga blommor som svävade i luften XD  snacka  att vi inte hade kontroll!!!
HAHA X)
men igår red vi ut och sen avslutade vi men hoppning i paddocken (se film).
idag ska jag ut och sova övermed klassen :) jätte kul ska det bli! synd bara att det inte är så bra väder här i GBG :(
hoppas det klarnar upp!
så idag rids alla hästar av meryttare eller aa vissa står då men... bara dom 2 minsta lakrits och Lolli ;)
jag har ju färgat håret brunt nu och jag blev jätte nöjd!fakriskt snyggare än blont på mig ;) fast innerst inne är jag nog blond i själen XD HAHA.
men nu måste jag dra ifall jag inte vill komma försent till kick offen ;)

SES!
//S 

2011-08-24 | 08:44:57 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hjerpe Stall

brunt är snyggt! :D

2011-08-24 // 15:07:35
» I

ja brunt är skitsnyggt

//I

ps eran blogg är bäst.

2011-08-24 // 15:29:00
» H

Shit!! Seriöst?! 20?! det är ju.. galet!!(*~*)

2011-08-24 // 16:41:00
» Dimsdale

Snyggt med brunt! :D Är det själv :3

2011-08-25 // 07:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback