Angående Länkförfrågningar och så vidare

Hej! Vi har fått många länkbytesförfrågningar och annat sånt och nu nyligen fick jag en komentar om vart våran fina lilla rad men länkningar försvunnit och ärligt talat är jag lite tveksam på om vi hade en, men jag kommer i alla fall att fixa det! Så att alla som vill ha, får en länkning. Dock är det så att jag inte kommer ihåg alla så bli inte sårad om det är just DIG jag glömmer, utan maila bara mig så fixar jag det i så fall. Dock vet jag inte hur det kommer bli eller när jag har tid att göra det men det kommer antar jag...
KRAM J

2011-12-20 | 21:53:36 | SVAR PÅ TAL | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M :)

Någon av er som söker tävlingslufthäst eller en häst att utvecklas med? Kolla bloggen!



// M

2011-12-21 // 14:11:19
» Mummihorse

Okej vad bra at veta. Jag har länkat er kan i med göra det?????

2011-12-21 // 17:02:28
» Moa

Älskar eran blogg, men tycker ni ska uppdatera lite mer ;) :)

2011-12-21 // 18:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback