Dagens ridpass - Classic

Idag fick Classic ett rejält dressyr pass, när jag kom till stallet mötte jag upp Dissans medryttare Lina, så jag tog Classic och red lite dressyr med henne i manegen. Tränade lite framdels vändningar, skänkel vikningar och lite bogen in.
I början ville hon inta alls samarbeta utan gick bara imot och hängde i tygeln.
Hon var jätte jobbig helt enkelt!
Men efter ett tag började hon mjuka upp sig lite, men precis när jag fått henne ner och börjat jobba så rycker hon upp huvudet igen! Knas ponny, aja. Jag avslutade när de gick som bäst i alla fall. Här får ni min och Classics Outfit:
Classic:
Rosa dressyr schabrak och Rosa linro (Fram och bak)
Svart dressyr sadel och svart pullar träns
Rosa catago boots och svart förbygel m. avtagbar martingal
Min stall outfit för dagen kommer ni att få se senare.
/R

2011-12-21 | 22:17:56 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M :)

Haha, så typiskt classic! Det enda hon vill göra är att hoppa xD



// M

2011-12-23 // 11:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback