Dagens ridpass - Indie

Idag red jag dressyr på Indie, hon var ju som sagt ganska pigg men skötte sig ändå. Jag tränade mest på att få henne i rätt och fin form eftersom att hon har fått gå i en ganska låg fort på grund av sin ålder.
Jag fick upp henne ett snepp vilket hon tyckte var riktigt jobbigt, hon flämtade xD Så hon blev riktigt svettig i slutet. Jag gjorde inga avancerade övningar utan endast mycket på volten, skänkelvikningar, öppnor, slutor och äver lite arbete på mittvolten, flytta inåt, så att volten blev lite, och flytta ut den, så att den blev normal- lite stor.
Hon jobbade på bra och fick på sig ett fleecetäcke efteråt: (som matchade hennes ländtäcke, samma färg och märke.)
(jämför:)
KRAM J

2011-12-11 | 13:53:32 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback