*glad*

Hej hopp!
Idag så har jag nog hunnit med ganska mycket, tror jag :)
I morse (kl 11) så gick jag ner till stallet och skulle rida Pix. Men Pix var extremt hetsig p.g.a blåsten, så jag beslöt att låta henne springa lite själv i manegen medans jag mockade, fixade maten osv. Så hon fick springa av sig lite. Sedan tog jag in henne och borstade henne ordentligt, la sedan på henne ett stall täcke och ställde in henne i boxen.
Dissans lilla medryttare kom idag också, jag tror inte jag har sagt vad hon heter? Hon heter i alla fall Lina. Jag hade lovat henne att hon skulle få hoppa idag. Vilket hon såklart också fick :)
Eftersom att Lina är helt galen i det där med att matcha (som jag<3) så hade hon bestämt sig i förväg vad hon skulle ha för outfit idag, ni ska få se den här:
Lina:
Blå colage tröja
Svarta ridbyxor
Mörkblå strumpor
Svarta vinter ridstövlar
Samt hjälm och väst
Dissan:
Svart Aachen träna och svart hoppsadel
Mörkblå sen skydd (Fram) och mörkblå martingal
Mörkblått ridtäcke och blått schabrak
--------------------------------------------------------------------------------------
Hon fick hoppa lite sockerbits hinder idag, och öva på lite linjer. Jag tyckte att de räckte för att vara första gången hon hoppade honom.
Nu sitter jag och väntar på att J ska dyka upp snart, hon ska nämligen vara hos mig ikväll,  yey! :D
/R

2011-12-10 | 16:57:20 | Outfits | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M :)

Vad kul att ni har fixat hela bloggen! Det har blivit så mysigt ;-) härligt att dissan fått en medryttare också ;-)



// M

2011-12-10 // 17:54:17
» wir

Kul! Fiiin outfit C:

2011-12-10 // 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback