HINGST på Soreca! *SÅLD*

UPPDATERING! - Såld till rosgard.blogg.se
Hej hej!
Som J sa, så har jag fått in två ponnyer från räddnings organisationen. En av dem, är sålda. Men ni ska få höra lite om den andra här nu:
Namn: Golden Arrow (Pilen)
Färg: Black/bork
Kön: Hingst
Född: 11 - 07 - 2007
Ras: New forest
Mankhöjd: 1.41
Snäll kille som fortfarande behöver utbildas. Han älskar att "leka" och busa med en. Men kan
bli lite väl hård hänt ibland, man behöver då säga till honom så borde de gå bra.
INTE HINGSTIG! Går bra med både hingstar och valackar.
Ok, om de nu är så att ni vill köpa honom så ska ni:
- Säga vad ni har att erbjuda
- Vad ni ska ha honom till
- Ser helst att ni har blogg/hemsida
- Att ni INTE har över 20 hästar/djur
Intressant? Bara att mejla till Sore [email protected]
/R

2011-12-18 | 21:46:04 | Hästar/ ponnys till salu! | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rosgården

Guud så söt!

2011-12-20 // 20:57:55
» Moa

Jag skulle kunna tänka mig att köpa honom.

Skulle i såna fall ha honom till det han passar bäst som. Kanske dressyr eller fälttävlan.

Och här är min blogg:

lyckansstuteri.bloggplatsen.se

2011-12-20 // 21:12:23
» Moa

Jag skulle kunna tänka mig att köpa honom.

Skulle i såna fall ha honom till det han passar bäst som. Kanske dressyr eller fälttävlan.

Och här är min blogg:

lyckansstuteri.bloggplatsen.se

2011-12-20 // 21:13:39
» R

Tack, men tänkt på, att OM NI ÄR INTRESSERADE, så MEJLA, kommentera inte, utan mejla istället!

MVH

/R

2011-12-20 // 21:27:02
» Ponnypenny

Wow, chill, R ;D xD

Haha, men jag har en fråga; Vad är det för en räddnings organisation du har??

Och kan jag också bli med i den? :)

Kram

//E

2011-12-21 // 12:47:50
» JJ

Tar gärna dom här hästarna på foder:



Nigara= Rid och sällskap

Sorecas sweet dreams= Ridning

Caruso= Tävla

Little line= Tävla

Lolipop= Tävla (Dressyr)

2011-12-23 // 08:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback