JAG BLIR SÅ LESS PÅ DET HÄR!

Haha, hej igen. Nej, nu är de inget depp-inlägg som ni ska
få höra. Nej, men som ni säkert vet, så har Dissan varit skakad en längre tid, och börjar nu precis återhämta sig. Och gissa vad som händer när jag kom ut i hagen för att hämta in Pix i morse, Jo, då haltar hon!
Jag blev bara trött på de hela, jag rider ju inte Dissan så hårt själv, hans lilla medryttare får göra de. Men Pix rider jag ju, eller ja, Red dvs. För nu haltar hon, suck..
Men i alla fall, Dissans lilla medryttare var med mig idag också. Och hon ville absolt pröva på western när hon såg Dissans gamla western sadel när vi städade i sadel skåpen. Så ja, de var bara att ta fram alla saker. Jag har ju verkligen ALLT till Dissan, Schabrak, vojlockar,sadlar och benskydd. Träns och deltan, lindor och bett, grimmor och grimmskaft, täcken och huvor. Ja ni fattar va? ;)
I alla fall, sedan red hon lite i skritt och trav i manegen medans jag städade klart i stallet. Ja, jag hade ju tänkt rida Pix, men de blev ju som sagt inte så då.. men veterinären kommer imon bitti och kollar henne, men jag tror inte de är så farligt.
Jag pratade med J igår, om att jag tycker att vi har för lite hästar på Soreca, alla ni har typ i alla fall ett 10-tal hästar medans sammanlagt har vi...4? Pix, Classic, Dissan och Fly. Men de ska vi snart ändra på..tror jag? XD
Ja, men nu ska ni få se Disans lilla "western outfit"
Svart western sadel och svart western träns
Svart western brösta och western padd
Och så rep tyglar och stångbett
Jag har stång bett på honom när man rider western för att i Western så är de meningen att man ska ha väldigt lösa tyglar, och eftersom att Dissan blir så stark (Och hans medryttare är så liten) så kändes de säkrast så.
Ja, jag sitter FORTFARANDE hemma och är dö förkyld (Har varit de i typ tre dagar)
Aja, blir säkert ett till inlägg ikväll, hoppas vi!
MVH
/R

2011-12-05 | 21:23:59 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Misan

Hej

vart hittar man så man kan köpa de fina svarta vesterntränset
Mvh Misan

2013-10-09 // 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback