Medryttare till lilla Skäckla

Hehe, efter att ha haft Skäckla i år, så har hon bara stått det senaste eftersom att hon har haft ont i ryggen, men hon är friskförklarad nu, dock sa veterinären att jag skulle kunna rida henne ibland, men inte mer än en gång i veckan, annars skulle hon förmodligen få ont i ryggen igen, och det förstod jag, att det inte skulle gå. Så jag pratade med en liten tjej som är jätte duktig! Så jag började med att rida Skäckla, som var helgalen. Men jag lyckades sitta kvar och få henne att lugna sig. Sedan fick den lilla tjejen rida, Skäckla var ovanligt lugn, men några bocksprång la hon till, tjejen trillade faktiskt bara av en gång och det är beundransvärt. Hon hoppade dessutom upp direkt igen och fortsatte rida. Så i slutet förstod Skäckla att det var bäst att lyda.
Tjejen var jätteduktig så hon fick bli medryttare och hon sa att hon ville fortsätta också. Medryttaren på Saga, fick dessutom börja dela med denna lilla tjejen eftersom att hon inte hade tid att vara i stallet varje dag.
Skäcklas och tjejens(Emelie) outfit:
Färg: Rosa (hehe, såklart<3)
Emelie:
Hehe, tillochmed rosa gummistövlar...
Och olika nyans på allt... -.-
Skäckla:
Haha, så fort Emelie såg alla mina rosa saker så blev hon galen... haha, sjuuukt mycket rosa det där xD
Sagas och Emelies outfit:
Färg: Röd (haha, hon hade röda ridkläder med sig också xD)
Emelie:
Saga:
Träns och sadel:)
KRAM J

2011-12-07 | 17:43:57 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback