Tack!! <3

Hej!
Jag läste just igenom er bloggar. Och oj vad Soreca har fått många julklappar! Tack, tack tack!
Jag vet att de kanske är lite oförskämt att inte ge alla er julklappar.. förlåt. Men som ni vet så är de Sorecas årsdag snart... så jag sparar alla presenter tills då! :)
I alla fall, jag fick ju bl.a
Ett as snyggt schabrak av vigganstuteri! Tack!
Och, av våran sponsor mummihorse har vi fått något lite extra..
Vi skulle få låna hennes ponny Lissabon i en hel vecka! Tack tack tack! <3
Vi fick även en massa rosetter från olika stall,
nu tog jag inte med allt, men lite i alla fall ;)
Tack tack tack!
Mummihorse: Kan du mejla till oss om Lissabon? Om du fortfarande vill låna ut henne dvs :D
/R

2011-12-26 | 15:00:46 | R's inlägg | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Viggan Stuteri

Hoppas att du gillade det!



//Viggan Stuteri

2011-12-26 // 21:11:05
» simwim

På min bloggsida stalllsimwim.blogg.se har ni fått en julklapp :D

2011-12-26 // 23:59:22
» //A

Asså inte för att vi har mkt kontakt men blev besviken när jag såg att ni inte gett mig någon julklapp.... Jag har gett er en men min blogg typ laggar sönder och lägger aldrig upp inläggen jag gör.. Men håller på med problemet just nu..



//À

2011-12-27 // 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback