Äntligen över!

ja, då var det äntligen över! Nu förstår ni säkert ingenting. Jo, hovslagaren var här i morse. Classic, Juliana, Dissan och Frukt skulle få nya skor. Frukt, Dissan och till och med Classic gick jätte bra. Men Juliana...uch! Först sparkade hon honom, säkert fem gånger, sedan sarkade hon i hans "verktygs låda" så att alt flög omkring. Vi fick på henne skorna efter ca 2,5 timmar! Men men, det får väl gå. Hon är ju bar fyra år den lilla pållen, jag tänkte skriva lite mer info om mina små hästar.
Classic Electra (Classic)
Sto
Skimmel
c-ponny
2001
Inriktning: Hoppning
Classic är den häst som jag tävlar i hoppning med, har kvalat in till SM!
Distraktion (dissan)
Valack
Brun ( med tuppkam )
b-ponny
1998
Inriktning: Han kan allt!
Dissan är min lilla prins. Honom kan jag göra allt med, han är en b-ponny, men jag har hoppat 1,10 med honom, BARBACKA!
Tutti Fritti (Frukt)
Sto
Mörk brun
d-ponny
2000
Inriktning: Dressyr
Frukt är en söt liten d-ponny. Hon är hur bra som helst på dressyr banan. Har haft ett föl.
Sweet Dreams (Sweetie)
Sto
Svart
Shettis
1997
Inriktning: Allround
Sweetie är min shettis. En stor shettis. Hon äär lite "nypig". Hon nypps ofta. Men hon är jätte snäll.
Juliana
sto
Bork/black
korsning Fjordhäst/Welsh  ( inte slut mätt )
2007
inriktning: Western
Juliana har jag sålt minst tre gånger, två av gångerna lämnade de tillbaka henne. Och den tredje så skulle de sälja henne, men då köpte jag tillbaka min lilla prinsessa. Hon är som sagt bara fyra. Mne hur snäll som helst.
Det var alla mina privata hästar.
Ses!
// R

2011-02-01 | 17:00:32 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jojya

Jo jag skulle vilja att du skrev i din blogg varje dag för jag läser den varje gång!

2011-02-07 // 15:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback