new horses baby ;)


yes, överskriften säger allt ;) vi har nämligen 2 nya ponnys i stallet! Decibelle och Rasmus! båda är mycket fina D-ponnys :D

men igår var jag (S) med R och vi red Deci och Rasmus. gick super! först red vi ut i skogen för att trava igång dom, sedan gick vi hem och red dressyr.

I förregår var jag (S) med R igen ;) då red i b.la Star och Ronja som vi har på vinter foder nu ;) det gick as bra ;D jag red Star och R red Ronja :) Men Star tränar vi inte lika hårt för att hon är så pass ung än.

efter vi hade ridit dom två så red vi en häst som heter Oxå. Eller rättare sagt så red R henne medans jag red Ragge som går jätte bra nu :D


men så har mina två senaste dagar sett ut ;) så idag (lördag) har alla hästar inklusive ridskole hästarna haft vila efter ännu en tuff arbetsvecka.

men nu ska jag slappa :)


// S



här får ni en bild på Decibell (Deci)  OBS.! Google bild!





Rasmus :)      OBS.! Google bild!!'





och här är en bild jag gjord själv ^^ :D

2011-02-19 | 22:15:37 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback