ajajaj :-(


ja, som rubriken säger: jag har ooont! jag ramlade tyvärr av Ragge när han skygade för en katt som sprang i full fart precis framför oss -_- . KUL.
men men... jag har ialla fall varit på landet och firat nyår :D det var några som sköt upp raket när klockan bara var 17:00, vilket var när jag red balansövningar med Lakrits. men hon har varit med förr så hon stannade bara upp och tittade lite men sedan fortsatte hon på som ingenting hade hänt eller låtit :) min lilla gumma :')

imon ska jag tävla Lollipop i MvS B   :) ett lycka till kanske??
men innan det blir av ska jag åka och shoppa i stan :) kom precis på att broddarna är slut... får köpa det med då!

så fort som du ser det här R så ring mig!!!!!!!!!!!!!!!

men jag måste sluta nu...  :(




bild på Power. men det är inte jag på bilden! (Google bild!)



// S

2011-01-01 | 21:12:27 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback