hejsan svejsan lingonben!


jaha då har man ännu en ridskolehäst på prov! puhh! jag måste tyvärr sälja nån snart.... det blir FÖR mycket... :'(
men det blir inte av förr änns jag faktiskt offecielt har köpt en ny häst dit.

men hästen som jag har på prov (jag ska inte avslöja för mycket) är en Connemara och är ett sto på 11 år :D
okej då jag säger la vad den heter: (fullständigt namn) "Sweet Sugercloud" men kallas för Socker :D
hon är en dröm att rida och hon är lugn som en filbunke om nåt skulle prassla till bakom henne= en perfekt ridskoleponny :D

men nu måste jag nog ut och hoppträna Sammy eftersom att han behöver kondis nu inför våren!

ha det gôtt i snöslakset! <3


// S 

2011-01-04 | 18:29:12 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback