Classics utrustning

Hej!
Ja, ni sa att ni ville se vad i har för utrustning på hästarna. Nu ska ni få se vad jag har för utrustning när jag tränar med Classic. NU har jag dock inte de, för att jag mest rider barbacka på sommaren osv. Men nu ska ni få se lite i alla fall. Tänk på att de är när jag rider. Alltså inte täcken, grimma osv.
Läder gjord (Svart), Aluminium stidbyglar (Blå), Allround sadel (Svart)
Pullarträns (Svart), Väv tyglar (Svart), 3-delat bett
Förbygel m. avtagbar martingal (Svart)
Fårsskinns padd
Allround schabrak Gold Medal (Marin)
Senskydd fram, stryk kappor bak (Svart)
Ja, nu har ni väl fått en liten glimt av vad jag har när jag rider min lilla dam. Ja, hon är den häst som jag har mest utrustning på. Och snälla, inga taskiga kommentarer, de är LUFTHÄSTAR för tusan!
/ R

2011-07-29 | 21:20:09 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback