whoohooo

halloj!
imån blire dag med R :) har inte träffat henne på hela sommaren ;D
så imon tror jag att jag kommer till henne vid 11 ungefär :) sen tror jag vi går ut och rider! kommer då träna
Q, Hip hop, Mary Poppins och eventuellt rida selmas (min syrra) ponnysar OXÅ och SUPRETTE :)
så det blir fullt upp hela dagen! tur då att det är sommarlov ;D
fast ändå så längtar man till skolan på nån sätt? träffa alla kompisar, gå på fester mm.
efter det att vi ridit imon ska vi ut med hennes båt och åka ut och bada :) ser jag fram emot!
sen kanske vi kommer hem, slappar och KANSKE rider lite till :D
då MÅSTE jag rida Sammy och Power!
men vi ska antagligen hoppa alla hästar. och då kan jag LOVA att det blir film! eller ja, ialla fall på nåt enstaka hinder ;) och kanske bilder med!
eller, jag kan inte RIKTIGT lova ;) men i alla fall.
---------------------------------------------------------------------------------------

idag blev det riding på Q och Hip Hop!
Q:
gick typ sådär... han ville inte jobba neråt, kändes inte som vi fick nåt samspel... måste nog jobba på markarbetet så at than riktigt litar på mig! :)

Hip Hop:
det blev uteritt och muskel byggande i uppförs backar :) gick riktigt bra faktiskt! skyggade bara för en fågel som plötsligt flög upp ;) men säg en häst som inte gör det typ :3

---------------------------------------------------------------------------------------
men jaja :)
PUSS HEJ!!!!!
//S


2011-07-29 | 20:33:14 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback