Förlorat allt pga.....

Ok, allvarligt. Nu slutar jag också blogga snart, pga S! Jag kollade statistiken och den 29/4 hade vi hela 38 besökare! Vilket är mycket för att vara soreca. Men nu har vi inte haft mer än 4....Men, jag tänkte att ni ville höra lite om hur soreca startades.
Sommaren 2010 började jag och S träffas lite mer, men vi hade inte mycket att göra. Så på något vrickat sätt fick vi reda på att båda hade lufthästar. Vi började med att bara "hoppa" osv. Och då bodde hon typ hos mig, sov över typ hela tiden och var här varje dag :). På något sätt kom vi på iden att skapa en klubb. Hur vi kom på namnet Soreca vet jag inte. Men vi startade i alla fall en blogg. Och jag säger så här, de var bara och ja, BARA jag och S som läste den, vi hade den för att uppdatera varandra. När vi inte träffades när skolan började. Och när vi sedan kom på att skapa ett stall på Stallet.se som hette Soreca, för att fixa fler medlemmar så ändrades allt. Vi hade väl kanske 5 medlemmar och 3 läsare då. Men allt gick bara bättre och bättre. [email protected] bad vi alla mejla till, och innan vi hann reagera så hade vi uppåt 10-15-20 medlemmar! Vilket kändes helt fantastiskt.
Och när S startade ridskolan blev de bara fler, och så skickade vi in till stallväggen i min häst, och kom med!!
Och nu har vi blivit "intervjuade" med. Och ska komma med i min häst i höst.
Tänk hur allt kan förändras på så kort tid.....
Till S
--------

S, du var med och startade Soreca,
Du var med från starten,
Du byggde upp de från grunden,
Och fixade allt,
Du och jag VAR soreca,
Vi var allt,
Kom igen...
Inte en chans att jag tänker "anlita" en ny,
För ingen kan ersätta S,
Jag klarar inte av att driva allt själv,
Så då får vi lägga ner allt,
Jag fixar inte det här,
Så du måste hjälpa mig....

Inte för att jag tror att S kommer att se de här, jag tror inte ens att hon kommer att logga in på bloggen.
Hon sa att hon skulle.......hon lovade mig....... men men, som sagt. Lite ALDRIG på vänner.
Men jag släpper inte S.
Kom igen S! Ska du verkligen bara sluta????



2011-07-18 | 14:11:12 | | 11 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jojjo

NEEEEEEEJJJJJ!!! ni får inte sluta er blogg e jätte bra! Innan trodde jag att jag va den enda i hela världen som höll på med lufthästar men nu vet jag att det fins många, många fler och det e tack vare er! så snälla sluta inte :'(

2011-07-18 // 17:05:26
» r

Vet, nej jag ska inte sluta. Men jag har en så stort ansvar på mig när jag ska driva allt själv...

2011-07-18 // 19:12:53
» ponnypenny

ooh, tack och lov, blev nästan rädd...

2011-07-18 // 22:38:56
» Unicorn

jag förstår dig R! det kan inte vara kul att helt plötsligt bli halvt 'övergiven'. jag menar ingen illa mot S, men det blir ju fel untan S, det är nåt som saknas då! D:

2011-07-19 // 20:06:17
» //R (vi som inte vill att ni ska sluta)

DET GÅR INTE ATT NI SLUTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-20 // 15:11:33
» //R (vi som inte vill att ni ska sluta)

DET GÅR INTE ATT NI SLUTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-20 // 15:12:22
» ponnypenny

NEJ ELLER HUUUUUUUUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-21 // 07:58:47
» Jempa

Hej R!

Det är tråkigt att S ska sluta:( Jag är med i eran klubb och jag har mejlat er flera gånger...men ingen svarar:( Svara gärna på min mejl:)

2011-07-21 // 16:07:05
» Beckis

Jag kollade nyss in här för första gången ^^

Men ni fåååår inte sluta!!!!!!!! :O

2011-07-21 // 17:18:42
» Dimsdale

Har du slutat?? Inget inlägg på 6 dagar :(...

2011-07-24 // 21:50:17
» ELLLIINN

snyft!

2011-09-15 // 19:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback