Herregud...

Puh! Ja, man kanske ska börja med att hälsa! HEJ IGEN!
Nu har jag (R) kommit hem från min fina lilla resa. Och har läst de mesta som har hänt. Och herregud!
S! När blev du SÅ aktiv på Soreca?!
Aja, men i alla fall, jag tänker såhär, S ska ju sluta, MEN KOM IHÅG! De är inte förrän efter sommaren. Men i alla fall, E är väldigt upptagen och jag kommer inte klara av att sköta bloggen helt själv. Så, jag tänkte söka efter någon som kan hjälpa mig med bloggen, redan i höst! S, kommer att fortsätta blogga, men inte lika mycket, R (JAG) är dock lika aktiv som vanligt!
Så, finns de någon där ute som kan passa?
Ja, de tror jag i alla fall!
MEN, jag har ett antal krav:
*Ha haft lufthästar ett tag
*Vara SERIÖS
*De klart att du kan ha en egen blogg, men tänk på att jag vill att du ska vara mest aktiv på Soreca
*Och så ett sista, DU SKA BO I GBG, ja, för att jag skulle gärna vilja träffa dig om du börjar på Soreca.
Jag tror att de var de, men kom ihåg att du inte börjar förrän TIDIGAST i höst.
Låter de bra? Mejla till: [email protected]
De var nog de,
Trevlig sommar!
/R

2011-07-01 | 10:13:42 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ell

Hej!

Jag bor i gbg :D och jag kan hjälpa till me bloggen i höst :D

2011-07-01 // 10:31:07
» Custens lufthästar

Jag skulle gjärna vilja hjälpa till men jag bor i Östersund (Jämtland) så då kan inte jag ;P :(

2011-07-01 // 14:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback