sorry guys...

hej på er alla trogna läsare!!!!!
jag har inte bloggat på typ as länge, men det beror på att jag inte haft dator på 2 veckor!
men I'm back ;)

och guuuud vad fint du skrev R! :') och nu har jag någon viktigt att säga!!!!!

jag har tagit iniatsitivet att fortsätta ända tills vintern!
jag ser hur ledsna ni är och jag står inte ut!!
det gör serriöst ont i hjärtat!
jag mår inte bra av det!
NI mår inte bra av det!!!!!!
ligger och tänker på nätterna: omg, vad har jag ställt till med!?

klart jag ser det! och jag försöker logga in på soreca så ofta jag kan!
och bara så att du vet R! så kan du alltid lita på mig i alla lägen! <3 <3
men nu ska jag skriva om min dag och inte depp!

----------------------------------------------------------------------------------------

igår hoppade jag Power eftersom att jag måste sätta igång honom efter sin skada :( så han e fullt frisk nu!
så det blev lite små hinder på ca 40-60 cm :) gick faktiskt riktigt bra!
blev även en uteritt på hip hop som rusade upp för varenda backe -.-' men jag älskar dig ändå! :*

och idag blev det till att longera Q och Lolli :) pallde inte rida XD
----------------------------------------------------------------------------------------
och ja juste! jag har glömt att skriva hur min sista tävling med Lolli gick!
det var sååååå fint! :')
det var ju FEI dressyr, och vi VANN! vi vann våran sista tävling tillsammans!!
och när det var äro varv, och vi gick in på sista varvet, så sparkade hon bakut hela långsidan, så glad var hon! <3
när jag satt av kom tårarna i floder! jag grät hela tiden ;(
men nu blire till annons snart tror jag!
min fiiiina lilla plutte snutt!!!!!!!

imon blire KANSKE en dag med R, om hon svarar i telefon!

puss på er söta läsare!

//S


2011-07-25 | 18:50:39 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» jaaaaaaaa!!!!!

Jaaaaaaaaaaaaaa! vad glad jag blir!!!! vintern, dit är det ju långt! kom igen s!!;D;D;D;D

2011-07-29 // 17:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback