svar på frågestunden!

1. letar ni fler ponnysar?
2.brukar ni rida western på era hästar?
3. vilken är din favorit ras?
4. brukar du besöka
www.dimsdale.n.nu? XD

SVAR:
 1. jag letar C-ponnys just nu, men mest att jag har dom och rider till dom, och sen lämnar tillbaka dom.
2. ja, det kan förekomma, men det är inte det jag riktar in mina hästar på, men tycker western e mycket roligt, och man får så bra samspel med hästen!
3. jag har ingen speciell favorit. när jag letar hästar går jag efter själva hästen och inte efter rasen :)
4. det häder :) när jag har tid över förstås ;)

1. föder ni någonsin upp egna hästar? :)
2. 'rider' ni ute på riktigt, (alltså låtsasrider fast ni är ändå ute) eller då ni sätter er vid datorn, hittar ni på en historia då?
(absolut inget illa menat :D har bara funderat, hur du och R gör :) )
och ,3. hur blir man medlem om man vill? c:

tacksam för svar
:D

SVAR:
1. ohja! soreca var tänkt som ett stuteri först, innan vi kom på ridskolan!
senast uppfödda är ju då: Cherry pie, Red wine och Red Hot Chilli !
2.ja, vi rider till mestadels ute ;) men  om det är dåligt väder (då vill man ju inte gå ut!) så kommer vi på en historia ja.
3. det är bara att maila till [email protected] och berätta lite om dig (frivilligt) och om du har några lufthästar!


har ni någon dressyr eller hopphäst till salu.

SVAR:

jaja mensan!
bläddra igenom några av våra inlägg så ser du nog några!
eller klicka http://soreca.blogg.se/2011/july/nu-e-mina-1.html#comment för att komma till ett av inläggen :)

Sluta inte för f*n :'( Varje gång jag bestämmer mig för att gå ut till mina osynliga djur läser jag alltid eran blogg innan, den får mig att inspireras!!!
SNÄLLA! :'( Jag förstår om ni blir "stora" men ändå. Det är aldrig för sent att ha kul! :(

// Kram

SVAR:

vad kul att man kan vara en sån förebild!!
någon gång måste man sluta! tror faktiskt inte jag har sett NÅGON som går i 8:an som har lufthästar.
men det är inte bara för att jag börjar bli för stor, utan också för att tiden räker inte till, och dessutom börjar det bli TRÅKIGT!

Kan ni inte filma en tävling och en vanlig dag på soreca? en hel dag alltså :) skulle vara kul

SVAR:

joo, kanske faktiskt :)

Brukar ni rida Voltige?

SVAR:

HAHA näe ;) har typ aldrig prövat på då jag inte har det intresset!
men det kanske e jätte kul? :)


hoppas det var svar nog!
puss på er!
//S


2011-07-29 | 16:41:10 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback