sorry.

ja, sorry för dålig update, men både jag och R har varit bortresta, och jag tror att R fortfarande är det.
men nu går alla hästar på sommarbete ett tag!

men nu har jag fått besked om att jag kan köpa *** *** som jag lagt bud på!
nu ska jag avslöja vem det är!

Hip Hop

Kön: Sto
Ras: Svensk ridponny
Färg: Fux
Född: 2005
Mankhöjd: 139,8cm

Hip Hop är en busig och lite rädd häst. Hon är ganska försiktig men väldigt snäll :) Hip Hop kan hoppa högt och är duktig på dressyr och terräng :). Hon är ibland som en liten mamma och sköter sig oftast. Men de flesta stunder är hon lite rädd.



SKIT SÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!!!!!

denna köper jag av : custens.blogg.se ! besök och komentera!

//S

2011-06-26 | 18:48:36 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» hallonpajjj

ni är bara bäst skulle ni vilja köpa min lilla little line. vill ni veta mer om honom gå in på min blogg eller min hemsida www.stallaxina.webs.com

kan ni reklamera min blogg stuterimoon.blogspot.com

2011-06-27 // 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback