Perfekt!

hejhej bloggen :D

idag är det studiedag för mig och R :) (Y) yeah!

men jag var med R igår hemma hos henne. mycket roligt faktiskt.
vi red ut på en lien upptäcksfärd i en skog som ligger lite längre bort från R´s hus. men i alla fall så när vi hade gått en bit in i skogen kom vi till ett ställe med massa tallar.
underlaget var perfekt att rida på! det var barr som underlag så det var ju mycket mjukt för hästarna att gå på.
så vi hoppade av hästarna och band dom i ett träd och började sedan att bygga upp hinder mellan tallarna som fick vara hinderstöd åt  bommarna.
bommarna bestog av grenar som någon hade sågat av som bara låg slängda en bit lite längre bort.
vissa träd stog på en lång "rad" med bra mellanrum för att kunna rida slalom igenom :)
och på det viset hade vi skaffat oss en hyffsad terrängbana!
så där kommer vi rida mycket framöver!

hästarna vi red igår var: jag red Q och R red Juliana.
båda gick jätte bra.

men idag har jag ridit i princip alla mina hästar:
Power
Q
Lollipop
Sammy
Roxie (fast lättare då efter som att hon e med föl)

så ja, alla förutom Lakrits då för att det hade jag faktiskt inte tid med!
så allt det har jag hunnit med hitills på en studiedag :D

snart ska jag även rida Star som vi har på vinterbete om ni kommer ihåg ;)

jag får la ta och ge mig ut i vårluften och träna lite.


här får ni en bild på mi, fast med täckt aniskte.


2011-03-08 | 18:06:58 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» caroline edlander

snygg bild!!

2011-04-26 // 17:37:18
» Annie

Jätte snygg du var =P

2011-05-07 // 17:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback