Gôtt väder!

tjenare där hemma! här i göteborg är det FANTASTISKT väder, ca 23+.
hur är vädret hos er?

det blir ett kort inlägg nu, efter som att jag sak ut och hoppträna Power omen stund, så jag måste ut och fixa med honom.
men jag har även hunnit med att rida Chassi  lite snabbt.
kommer också passa på och hoppa Q medans hindrena står framme ;) (Y)
vad ska ni göra idag?

men man känner verkligen av att somnmaren är på G nu!

Mina planer för i sommar:
Vara med R.
försöka starta Chassi i LB dressyr.
RIDA MASSA BARBACKA!
se om Q platsar i disatans.
starta Power i trav.

tror det var det mesta jag kom på nu ;P. Men nu ska jag ut och fixa!


good bye :D

//S

2011-05-08 | 14:52:52 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jennifer

Hej!! jag har mejlat er om att jag vill vara med i eran klubb....men ni har inte svarat än.....

2011-05-08 // 17:59:29
» Annie (sebbe)

Hejsan! Din och R´s sommar värkar rolig =) själv ska jag vara med min granna på öland i våran sommarstuga och ha ridläger med hästarna =)

2011-05-09 // 07:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback