PANIK!

Herregud!
Jaja, hej i alla fall. Nu har jag fått jobba och slita som ett djur. Nya medlemmar, nya hästar, inakoderade (stavning?) hästar, och så en massa som vill köpa häst. I alla fall. Jag skulle vilja att alla som är/vill bli medlemmar mejlar till: [email protected]
Och skriver:
- Ert namn/vad ni vill kallar ( OBS! man kan kallas e, m osv )
- Era hästar ( helst en kort beskrivning )
- Om n i vill att era/eran häst/hästar ska stå här
- Om ni var intresserade av att köpa en häst/ponny
VÄLDIGT tacksam om ni gör detta. För just nu vet jag knappt hur många medlemmar vi har. I alla fall, bara så att ni vet, Bloody Mary (Mary) är ej tillsalu längre, för gissa vad, JAG HAR KÖPT HENNE! Hon blir min nya häst. Juliana dock, hon är just nu uthyrd, men hon kommer strax tillbaka, vill ni hyra/köpa henne så kan ni mejla oss/komentera.
Puh! Det var nog allt. Som sagt, väldigt tacksam om ni gör detta.
MVH
// R

2011-05-09 | 14:04:54 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hjerpe Stall

Ska du resa bort under sommarn och kan inte ta med din lufthäst? Lämna den hos mig, för mer info gå in på http://hjerpestall.blogg.se/2011/may/under-sommaren.html#comment



MVH Hjerpe Stall

2011-05-11 // 13:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback