Rubrik?

Hej! S här!

jo, anledningen till att jag inte bloggar varannan vecka är för att jag är hos min mamma då, och där har jag inte egen dator, och min bror blockerar den alltid.
men denna veckan blir det super mycket uppdatering! (lovar) minst ett inlägg per dag ;)

jag bara undrar...
ska vi fixa en frågestund här på bloggen? ni får svar på alla era frågor! låter det bra?

men jag har MASSA att berätta!

1. Penny är då såld (R sa ju det >-<)
2. Sammy är helt återställd nu, så jag ska starta LC + 5 hoppning på lördag :)
3. spekulanter på Winne!:D jätte glad! men jag vet inte om dom ska köpa... är du intresserad? komentera!
4. VINST MED POWER PÅ 110 cm!!!!!!!! :DDDD sååååå glad!! och stolt :')

tror det var allt :) men kommer ett inlägg imon  hur det har gått med Chassi idag, efter som att jag ska ta och testa en CLR dressyr här på soreca :) så det är inte procent vi snackar om här ;)

men jag hör av mig imon!

glöm inte lämna en gullig komentar! :D

kram
//S

2011-05-17 | 18:42:10 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sebbe

gullig komentar :P :P

2011-05-18 // 13:36:12
» Ell

Hej!

Jag är intresserad av att köpa någon häst! :D Vilka har ni till salu?

/Ell

2011-05-18 // 19:57:49
» R

Hej Ell!

Just nu har vi ett antal hästar, mejla till [email protected]

För mer info.

2011-05-18 // 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback