SÅLD!

Ja, som ni kanske ser på rubriken så har vi ett antal hästar som nu är sålda! Vilket är bra.
Först och främst vill jag att S ska blogga lite mer! S! BLOGGA!
Ja ja, men i alla fall. Penny, welsh stoet som så många var intresserade av är nu sålt. Vill ni veta vem som köpte henne? Gå då in på: stall-fridhem.bloggplatsen.se
Hon får de jätte bra med en massa kompisar. Men i alla fall. S, det finns nämligen en som är intresserad av RED WINE. Om ni kommer ihåg, Roxies föl. Men jag har lite problem att få mina hästar sålda.
Är ni inte intresserade av ROCK N`ROLL? Som ni ser här nedan (i förra inlägget)
Eller JULIANA kanske?
Ja ja, i alla fall. Är  ni intresserade eller undrar något så hör av er till: [email protected]
MVH
/ R
P.S Jag tänkte också slänga in en bild på Red hot Chilli, Classic s föl. Eller ja en del av henne. Här kan ni se vilken färg hon är.
OBS! DENNA BILD ÄR EF AV R OCH DE ÄR SRÄNGT ©!

2011-05-16 | 20:05:52 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback