vill ha mer!

hejhej! S som bloggar här då ;) som rubriken säger, så vill vi ha mer läsare!! så reklamera ÖVER ALLT!!

men här i gbg regnar det och är grått :( men det ska bli bättre väder i veckan! då blir det massa uteritter med alla hästar! :D men i dag blev det mest ridning i manegen med power och Q. hoppade med power och hade markarbete med Q, för det behöver han!! bara rusar och jag har ingen kontroll. så jag jobbade bla på volten med några bommar på en åttvolt. tillslut gick han som jag ville!
jag försökte även få tag på R men hon svarar inte :( fast det är faktiskt morsdag så jag förstår om hon inte ville/ hade tid idag ;)

om det blir en IRL träff så blir det i början av sommarlovet!
NEJ!! min spotify laggar!!!!!! :''''''''(
haha nu kommer jag av samtalsämnet här ;) fy S fy.

men imon blire antagligen rida terräng med chassi eller bilbo, båda behöver motion eftersom att dom har stått båda i ett tag nu :/
det blir nog också ridning på min syrras hingst Peppe (Suprette) som vi aldrig har nämt för att det bara e mest hon som brukar rida honom. det är också min syrra som äger ponnyn Oxå, som R rider till just nu för att hon är världens jobbigaste ponny på Soreca -.- det märks att hon har gotlandsruss (gotlandstuss/ arab) i sig!!

men jaja, vad vill ni läsa om?? det blir lite blogg brist här nu :/
så kommentera det just ni vill läsa om!!

puss!
//S

2011-05-29 | 18:49:53 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sebbe (personal från Stall Zorba)

Har ni några hästar/Ponnysar till salu?

2011-05-30 // 07:51:36
» Hej!

Jag skulle gärna vilja att ni tittar in på min blogg och tittar på inlägget som heter : Sommarbete!

2011-05-31 // 13:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback