Hejhopp!

Hej! Försöker hålla lite uppdatering på gång här och jag har fått jätte bra förslag och sånt på tävling från läsarna :)
Jag red i alla fall Fly idag men det var så sjuuukt blåsigt så det är inte klokt!
Det skulle typ bli 8.5 m höga vågor ute på havet och sånt :O
Hur är det hos er? Är det NÅGONSTANS det är soligt? Det känns rätt otroligt att någon kan ha det soligt medan det känns som om huset ska blåsa sönder här.. xD
---
Fick verkligen en kick av massa idéer när jag såg era komentarer och komentera för fullt om vad tävlingen ska innehålla! Grymt kul det här med gymkhana och har börjat tänka lite på det och sånt.
---
Vet ni vaad? xD haha, min kompis frågade om hon fick VIKA IHOP MINA KLÄDER idag xD ahhahha hon eee såå flumflum xDm hehe jag med just nu, sorry. Om ni frågar R så kan hon säga hur grymt irriterande jag kan vara när jag är på detta humöret :)
---
Jag har ju sagt att jag har en egen häst IRL, och idag när jag skulle rida från manegen så blåste vi typ iväg, och manegen var heelt smockfull för att ingen ville rida ute och alla red typ in i varandra, ingen tog någon hänsyn till mig utan red nästan på mig -.- jäkla dressyrtanter... Jaja, min lille ponny är i alla fall en d-ponny, Medialuna heter hon men kallas bara Luna, vill ni veta mer om min ögonsten? :D
---
Juste, håller ju på med en ny design har jag ju sagt och jag undrar vad ni tycker om den?:)  http://soreca.blogg.se/test/2011/october/lite-test-bara.html
Klicka och komentera DÄR, vad ni tycker, säg om jag ska ändra på ngt och vad tycker ni om färgerna också? :)
Så, nu har jag skrivit en del och ska försöka hålla uppdateringen uppe bättre än förut.<3 Love you!
KRAM J

2011-11-27 | 20:40:38 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rosgården

Hos mig va det inte soligt iaf:(

2011-11-28 // 17:30:40
» ponnypenny

Yeeey! uppdatering!!

NEj, hos mig var det allt annat än soligt :/

2011-11-28 // 18:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback