J bloggar

Kom inte på någon rubrik så det är en rätt så uppenbar rubrik om man säger så <3
Men i alla fall, idag red jag Fly i paddocken, hon var helt underbar och hur mjuk som helst! Ett lättare pass idag men hon har gått så hårt hela förra veckan.
Jag hoppas att alla mår bra, det är mycket bättre väder här nu men såg i tidningen att det var över 80 000 som bleev utan ström, bilar körde fast i översvämningar och vågorna var över 20 METER!!! :o
I alla fall, jag har pyntat hos båda hästarna nu och ska pynta till min riktiga häst någon gång denna veckan när jag har bakat pepparkakor :) <3
KRAM J

2011-11-28 | 19:52:45 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» wir

Mysiiigt! :D<3

2011-11-28 // 20:54:55
» ponnypenny

JA, iblend så är det svårt med rubriker tycker jag me ;D

2011-11-29 // 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback