Svar på komentarer! :)

Hej! Jag fick lite komentarer om designen och det var jätte bra komentarer! Gillar att ni skriver vad ni tycker och så och inte säger saker för att vara snälla! <3 Jag svarar lite på komentarer nu då! :)
---
Ponnypenny skrev:
Fin!! Och cool kommentarruta.
Men, jag gillade nog den förra bättre :)
Kram
//E

Svar:
Tack! Komentarsrutan är lite mörk bara så man ser inte riktigt vad man skriver ibland, men det ska jag fixa! :)
Den förra har ju inte jag gjort utan den har vi laddat ner, det är därför jag inte vill ha kvar den, jag kan ju inte ändra på saker och sånt :/ <3
Kram J
---
Rosgården skrev:
Jättefin!
Svar:
Tack! :)
Kram J
---
M skrev:
Underbar! Tar du designbeställningar? :)
Svar:
Tack! Jag vet inte, det tar rätt lång tid, men det är kul så kanske det, maila mig på [email protected]
:)
Kram J
---
Wir skrev:
Jättefin! Lite skrikig bakgrund bara ;) :D
Svar:
Tack! Okej, ska jag ändra den? :) Vilka färger ska jag ha? :D
Kram J
---
Och så skrev Maddjo jättefin också :) Tack så mycket för de fins komentarerna!
---
Förresten så tycker jag att ni borde gå in på http://whitebrook.webblogg.se! så att hon börjar blogga igen! hon vill ha komentarer.<3
KRAM J

2011-11-28 | 19:04:05 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback