Blir det ingen tävling eller?

Asså vad alla är aktiva med tävlingsteamen? Ingen har anmält sig och jag tar bort tävlingen. Det blir ingen helt enkelt.
Först blev det ingen överraskning och jag känner att den ändå inte kommer bli uppskattad och nu blir det ingen tävling...
Jaja, med Tess hoppade jag lite mer idag vilket gick jätte bra! Men hon tar så stora språng så jag har lite svårt att hänga med...
Hoppade samma bana med Fly vilket gick helt super och Indie longerade jag med sadel och träns och satt även lite på henne :)
/J

2011-10-30 | 20:24:41 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ponnypenny

Nee... Gud vad synd! Jag som hade sett fram emot min första tävling med teamet:(

2011-11-01 // 09:27:08
» Kungsgården

Hade tänkt att anmäla mig, men de flesta i teamet är off... Men om det någon gång blir en teamtävling till ska jag se till att starta upp mina medlemmar :)

2011-11-07 // 17:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback