Dagens stall (Mys) Outfit

Okej, idag var de som om himlen bara öppnade sig över hela gbg! De fullkomligt ÖSTE ner!
Men de hindrade inte mig från att åka ut till Soreca. Jag måste erkänna, snart blir de tomt här hos mig igen, Classic borta fem dagar i veckan. Wille som är i stort sätt såld. Och Dissan som knappt går att rida. Men jag har i alla fall Pix, min fina tjej! <3
Hon blir bara bättre och bättre!  Nu är hon förresten klippt! Dock inte hela henne, hennes vinter päls kommer alldeles för fort, så då fick jag klippa henne, hon är klippt ungefär såhär:
Ja, jag hade tänkt visa er dagens stall outfit, Pix lekte jag lite i ridhuset med, då de regnade för mycket ute. Dissan fick skritta lite i ridhuset, och Sweetie fick stå. Wille fick också bara skritta idag. Men i alla fall, här har ni min "lyckade" outfit!
Kingsland mössa
Kingsland tröja
Kingsland mjukis byxor
Kingsland jacka
Vanliga ridskor
(och så min hjälm (GPA) när jag red)
De var de! Ha de gött!
/R

2011-10-18 | 20:32:12 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback