Drottningholm gästbloggar :)

Hej! Kul att jag ska få blogga här på Soreca. Soreca har vart där för mig i vått och torrt. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kan skriva om en dag på gården. Det är jag V och A som delar på sysslorna. Igår var det A tur att Morgonfodra. Så jag fick lite sovmorgon till klockan sju. Ja men när jag kom hem från skolan var hästarna redan inne i stallet. Och då gav jag dem lite mat. Sen ryktade jag Dennis för ett hoppass. Vi hoppade ca 1.2m det gick bra. Sen red jag även dem andra hästarna, och nickade och sopade stallet. Det var nog allt kram V på Drottningholm :D

2011-10-19 | 19:20:48 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback