Haloweeeeeeen!

Bu på er där ute i höst mörkret! (Jag börjar bli bättre på hälsnings fraser!)
Som ni säkert vet så är de Haloween snart, och för er som har missat. Så har Ponnypenny en haloween tävling på gång! Så kolla in den!
Jo, idag så red jag ju då såklart min underbara tjej Classic! Red ut en sväng, barbacka! Red bort mot min och S och J gamla terräng bana. Då blev de fart i henne! Men jag tog bara några små skutt över de lite mindre hindren.
Herregud ad de är kul att rida henne, Melissa: Du har världens bästa medryttar häst vet du va? ;)
I alla fall, Pix red jag också barback idag, och gissa vad? Jag fick äntligen börja ta lite små LUGNA galopper med min fina lilla diamant! Dissan is back! Haha, han är inte helt återställd än stackarn. Men de går framåt. Och herregud, fick be min stallskötare hoppa upp medan jag höll i honom i en longerings lina. Annars hade jag väl inte fått stopp på honom! Men gud vad skönt att min lilla sötis är bättre! Så allt blir snart so vanligt, en normal syn när ni stiger in på SOrecas stallplan i våras: Dissan kommer springande över stallplanen med söndertrampade tyglar och slängande stigbyglar. Efter kommer en sur R och muttrar!
Haha, de är så typiskt honom! Men jag älskar honom ändå!
Så, de var väl inte så mycket mer, just de! Jag tänkte ha en liten rolig "tävling" åt er, men ni får vänta och se vad de blir..
Just de! Jag fyller år på fredag! Jippi!








2011-10-24 | 20:42:50 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» iza

grattis i förskott

hälsningar I på stutetimoon.blogg.se

2011-10-25 // 14:30:04
» Melissa

Det vet jag ju! Classic är ju bara så underbar! Grattis i förskott förresten :)

2011-10-25 // 16:42:11
» ponnypenny

Ja vad kul att Dissan soon är back;D Och tack förresten för att du skrev om min tävling:)

Och nej jag säger INTE grattis i förskott, jag säger det när du verkligen fyller år;D

2011-10-25 // 20:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback